De când a început pandemia de covid aproape toată lumea stă în casă. Spun aproape toată lumea pentru ca amenzile date dovedesc că nu este așa. Vorbim aici de cei care stau în casă. Toți cei care stau în casă au devenit dintr-o dată specialiști. Tot internetul s-a umplut de specialiști.
Pe specialiști aceștia îi vezi cel mai bine pe facebook. Sunt tot mai dese postările promovate care incearcă să îți transmită ceva. Oamenii ăștia investesc și bani pentru a se face auziți.
Zilele trecute am dat și eu peste o astfel de postare. Era o postare care încerca să vândă cursuri SEO. Postarea avea o descriere interesantă care m-a făcut să dau click. Partea de marketing era făcuta bine.
Toate bune și frumoase. Doar că, după ce am dat click sa încărcat imaginea de mai jos.
Dacă la început ochiul tău a fost plăcut impresionat de ceea ce a văzut inițial, totul se schimbă acum. Imediat după ce ai dat click și vezi că siteul încarcă această eroare, începi să iți pierzi încrederea. Începi să te întrebi dacă oamenii ăștia chiar se pricep la ceea ce spun că se pricep. Și dacă ai început să te întrebi asta, cu siguranță nu mai durează mult și vei mai da un click. Dar acest ultim click nu reprezinta clickul care cumpără produsul, ci este clickul care închide pagina.
Situațiile astea sunt tot mai des întâlnite. O posibila cauză e că avem mai mult timp liber. Și cum avem mai mult timp liber, fiecare încearcă să îl încarce cu ceva. Așa că in ultima perioadă internetul s-a umplut de foarte mulți specialiști în toate domeniile.
Chestia asta este general valabilă pentru orice produs sau serviciu pe care încerci să îl vinzi online, și nu numai. Chiar dacă nu ai făcut intenționat greșeala, utilizatorul te penalizează. Și penalizarea pe care o primești este dată de clickul final. În loc să îți cumpere produsul utilizatorul alege să închidă pagina. Și astfel ai mai pierdut un client.